.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شرط قطع نشدن گاز استان های شمالی

مدیر عامل شرکت ملی گاز کشور اعلام کرد : با تعامل دو سویه شرکت ملی گاز و مشترکان گاز طبیعی و رعایت الگوی مصرف امسال مشکل کمبود گاز نخواهیم داشت.

رمضانی مدیر عامل شركت ملی گاز ایران در گفتگوی اختصاصی با سایت شبكه خبردر خصوص گاز رسانی در فصل سرمای امسال گفت : با تلاش شبانه روزی مجموعه عوامل در بخش های تولید، پالایش، انتقال و توزیع گاز میزان تولید در حد مطلوبی قرار دارد كه در مقایسه با پارسال افزایش چشمگیری نشان می دهد.

وی افزود : در حال حاضر مصرف گاز در بخش خانگی، تجاری ، صنایع و صنایع جزو حدود 285 میلیون متر مكعب است و تقریبا به ازاء هر خانوار مصرف در حد 20 متر مكعب در روز است .

مدیر عامل شرکت ملی گاز گفت : این میزان مصرف به متوسط الگوی مصرف كه باید در كل كشور و در اوج زمستان حدود 22 تا 23 متر مكعب باشد، خیلی نزدیك شده است و نشان می دهد در اكثر شهرهای كشور با حاكم شدن سرما ؛ مصارف بالا رفته است .

رمضانی افزود: شركت ملی گاز مصارف سال های مختلف را براساس الگوی مصرف و نیازی كه دارند دسته بندی و برای هر كدام از استان ها ، میزان الگوی مصرفی تعریف شده است که بر اساس آن تعرفه و صورتحساب گاز تعیین می شود.

وی گفت : اگر صورتحسابی بالاتر از الگوی مصرف باشد مشمول تعرفه های افزایشی خواهد شد . رمضانی با ابراز امیدواری از توجه مشتركان به میزان مصرف گفت : مشتركان در حد الگو مصارف خود را تنظیم كنند تا باعث افزایش مبلغ صورت حساب هایشان نشود .

وی افزود : در اكثر شهرهای كشور وضعیت فشار گاز مطلوب است و در شهرها و روستاها و صنایع و نیروگاه ها مطابق برنامه تحویل گاز صورت می گیرد.

رمضانی گفت :امیدواریم با همكاری متقابل مشتركان و شركت ملی گاز در روزهای آینده نیز كه سرما ادامه خواهد داشت بتوانیم خدمات رسانی را به نحو مطلوب انجام دهیم .

مدیر عامل شرکت ملی گاز کشور ادامه داد : الگوی مصرف به گونه ای تعیین شده كه نیاز خانوارها را تامین می كند، مثلا در شهر تهران اگر مشتركان تا 22 متر مكعب در روز مصرف كنند این در قالب الگوی مصرف جا دارد و مشمول هیچ گونه جریمه نمی شود.

وی افزود : اگر همه مصرف كنندگان تهرانی و در استانهای دیگر همه مشتركان بر اساس ضوابط تعیین شده مصرف كنند ما هیچ گونه مشكل كمبود گاز در كشور نخواهیم داشت .

رمضانی تاكید كرد : رفتار مشتركان گاز طبیعی در سراسر كشور و تعامل دوسویه با شرکت ملی گاز و رعایت الگوی مصرف امسال مشكل كمبود گاز نخواهیم داشت.

وی در خصوص نحوه محاسبه صورت حساب ها افزود : از 16 آبان نحوه محاسبه صورتحساب ها براساس الگوی مصرف جدید تغییر پیدا كرده است كه فعلا براساس همین اعمال می شود و تا پایان سال تغییری نخواهیم داشت .

وی همچنین در خصوص قرارداد با كشور تركمنستان گفت : قرارداد ما با كشور تركمنستان قرارداد 25 ساله است كه در چارچوب همان قرارداد عمل می كنیم و امسال هم قرارداد اجرا می شود.

مدیر عامل شركت ملی گاز كشور گفت : امسال برای اینكه بتوانیم استان های شمالی كشور را از ضریب اطمینان بالاتری برخوردار كنیم تعداد زیادی خطوط انتقال جدید كشیده ایم و همچنین در ایستگاه های تقویت فشار ، تغییراتی را داده ایم تا گاز بیشتری را به استان های شمالی منتقل كنند.

وی افزود :با چنین تمهیداتی وضعیت گاز در استان های شمالی از وضعیت پایدارتر و مطلوب تری برخوردارست .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.